lørdag den 27. juni 2015

Min spilleplan for Roskilde 2015

Årets Roskilde Festival nærmer sig med mere og mere hastige skridt, og nedenfor giver jeg mit bud på, hvad jeg gerne vil se på de overpissede græsarealer ved Roskilde.

Onsdag

  • The Minds of 99
  • Noel Gallagher's High Flying Birds
  • The War On Drugs
Torsdag
  • Father John Misty
  • Florence + The Machine
  • Muse
  • Ought
  • Bikstok
  • Hot Chip
Fredag
  • Marie Key
  • Lars H.U.G
  • Einstürzende Neubauten
  • Disclosure
  • Mew
Lørdag
  • Thåström
  • Nicki Minaj
  • Nils Frahm
  • Paul McCartney
  • Suspekt
  • Jamie XX

Og så kommer der ganske givet flere til og en del ændringer, når planerne er clearet med Klaus Bentzen, Camp Morfars omvandrende musikleksikon, som helt sikkert har nogle yderligere forslag. 

Dertil kommer, at jeg godt ved, at jeg ikke når alle navnene - uanset, om programmet flasker sig eller ej. Vejr, manglende søvn, overfodring af musik og ikke mindst alkoholindtaget plejer på et eller andet tidspunkt at gøre sin indflydelse.....

Den samlede spilledeplan kan i øvrigt ses lige her.

Rock and roll will never die og på onsdag er det hele i gang!

Ingen kommentarer: