mandag den 30. april 2012

En god, forlænget weekend

I skrivende stund går en lille forårsferie, der begyndte torsdag morgen, på hæld, og jeg kan se tilbage på nogle gode og udbytterige dage.

Jeg er sådan indrettet, at ferie/fridag ikke nødvendigvis betyder afslapning, men at nå de ting, jeg ikke når i den daglige trædemølle, hvilket selvfølgelig også kan indbefatte afslapning.....

Men i løbet af de seneste dage fik jeg
  • bestilt nye briller, så jeg kan blive klarsynet
  • købt en ny vindjakke - hos Helly Hansen i Ringsted Outlet, og den butik kan svært anbefales
  • købt nyt telt, så jeg er endnu mere klar til årets Roskilde
  • sendt en større cd-bestilling til Amazon, omfattende blandt andet de kommende albums med Sigur Ros og Saint Etienne
  • løbetrænet
  • ordnet min have, igen og igen og igen....
  • spulet mit hus fra top til tå
  • handlet og smagt øl fra Det lille bryggeri
  • blogget og e-mailet
  • læst Benn Q. Holms Byen og Øen
  • genset Bourne-trilogien. Action-thrillers, når de er absolut bedst, og så meget bedre end Mission Impossible, de seneste James Bonds med videre. Og Matt Damon er helt suveræn i rollen som Jason Bourne
  • set FCK vinde 3-0 over et meget tamt Aab-mandskab
  • nydt det gode vejr i især i dag
  • Og så videre....
Så alt i alt nogle dejlige dage, og samtidig kan der ses frem til en række fridage den kommende tid, hvor helligdagene hober sig op. Men omvendt glæder jeg mig også til at komme på arbejde igen, for den kommende tid byder på mange spændende opgaver.

Ingen kommentarer: