lørdag den 10. oktober 2015

Flere tegn på alderdom

I februar 2011 siden smed jeg dette indlæg om sikre tegn på alderdom på bloggen, men listen er naturligvis ganske dynamisk, så nu kan jeg tilføje....
  • når jeg bruger tid på at spekulere over butikker i byen, der nu er lukket
  • når jeg spekulerer på, hvilke butikker "der lå her før" og "hvor var det nu, at Zøfting-Larsen lå....."
  • at jeg fortsat bruger ord som plade og video
  • at jeg oftere og oftere bruger ældgamle ordsprog, som "skomager, bliv ved din læst" og "hvad forstår bønder sig på agurkesalat"
  • at jeg rent faktisk synes, at programmerne på TV2 Charlie er spændende og interessante
  • at lommelygten i min iPhone er én af de mest benyttede features
  • at jeg bedst læser avisen, bøger, reklamer og alt andet skriftligt materiale i strakt arm og i skarpt lys
  • at jeg har fået skærmbriller - skridtet før brilleglas med glidende overgange 
  • Og sådan kunne listen nok blive ved....
Men det er jo den vej, det går, og snart er der kun portvinsnæsen og slumretæppet at se frem til....

Og det er ikke kun skidt det hele, og ret beset længes jeg ikke efter min ungdom, og synes, at den alder, jeg har nu, er den bedste!

Ingen kommentarer: