lørdag den 13. april 2013

En side for fodbold-nørder

I forlængelse af min seneste fodboldtur til udlandet, som jeg har skrevet om lige her, gik jeg på opdagelse på nettet efter info om, hvornår det var, at jeg var på den første længere fodboldtur sammen med Preben, Stefan og Per. 

Jeg vidste, at målet var Newcastle-Charlton, og vist nok i 2004. De informationer var nok til at lede mig hen på denne fantastiske fodboldstatistik-side, 11v11. En side, der meget hurtigt kan vise sig at være lidt af en tidsrøver. Alskens statistik - holdopstilling, antal tilskuere, resultat osv. - fra verdens bedste liga, som den engelske Premier League jo nu en gang er. Og langt tilbage i tid. At der så også er resultater og spillere, man ikke ønsker at blive mindet om, er en helt anden sag! Hvad enten du holder med QPR, Leeds, Manchester United, Liverpool og så videre.

Info om førnævnte kamp, kan i øvrigt læses lige her.

Og nu vil jeg lede videre efter andre kampe, jeg har set i det engelske, som jeg husker fra Tipslørdag og så videre. Jeg giver lyd fra mig igen om en uges tid - chefen har fået besked om, at jeg holder fri!


Ingen kommentarer: