torsdag den 4. april 2013

Ugens Uundgåelige....

Indrømmet, hver gang en sang med Rasmus Walter har ramt min radio, har jeg straks famlet ved radioens kontakter i et desperat forsøg på at finde en anden kanal og inden, at mine undergevandter kravlede så langt op, at jeg snildt kunne agere kor i Bee Gees.

Men når noget er godt, trods ens fordomme og forudindtagede skepsis, skal rosen være på plads, og hans nye single, Knust glas, er en ørehænger af rang. Eller som min Facebook-ven og med-blogger, Jens Keis Kristensen, skrev på sin egen Facebook-væg: "Ikke det store sus rent lyrisk, men ellers noget så sjældent som virkelig vellykket dansk mainstreampop".

Og for første gang synes jeg, at Walter rammer niveauet fra sit tidligere band, Grand Avenue, der i glimt lavede nogle meget fine sange, hvor inspirationen fra Coldplay ofte var mere end tydelig - på den gode måde.

Men lyt med og vurder selv:

Ingen kommentarer: