onsdag den 12. september 2012

The Raveonettes #1

Havelågen (#) skulle gerne indikere, at dette er det første af flere (2...) indlæg i anledningen af det nye album med The Raveonettes. #2 bliver min "anmeldelse" af albummet, men jeg vil gerne lytte det en gang eller to mere inden den endelige dom. Ikke, at jeg er tvivl om albummets kvaliteter, for det er fremragende!

Men for nu, og altså #1, smider jeg den efterhånden traditionelle top-10 - i prioriteret rækkefølge:

  1. War in heaven (Raven in the grave)
  2. She owns the streets (Observator)
  3. Night comes out (Into the night)
  4. Apparitions (Raven in the grave)
  5. Aly, walk with me (Lust Lust Lust)
  6. You hit me, I'm down (Observator)
  7. Into the night (Into the night)
  8. The enemy (Observator)
  9. And lovers came (Rarities - B-sides)
  10. Somewhere in Texas (Pretty in black)
Og nedenfor kan deres, i mine ører, hidtil bedste nummer lyttes:






Ingen kommentarer: