tirsdag den 9. august 2011

Kommende pladekøb

Sommeren er ved at gå på hæld, i hvert fald ifølge kalenderen, og det betyder også, at strømmen af nye plader begynder igen. Og når man går listerne over kommende udgivelser igennem, ser efteråret ud til at blive ganske spændende.
Min egen liste ser nogenlunde således ud:
  • Mikael Simpson
  • I got you on tape
  • Jonas Bjerre
  • Kasabian
  • Björk
  • CSS
  • Kooks
  • Drums
  • Wilco
  • Rapture
  • Lars H.U.G
Dertil kommer allerede udgivne plader og genudgivelser, ligesom der ganske givet dukker p.t. for mig ukendte plader op i løbet af den kommende tid.

De største forventninger har jeg til Simpson, I got you on tape, Kasabian og Björk. Man ser frem til musikken!

3 kommentarer:

Rene sagde ...

TAK! for os der æææææælsker lister, er den slags her jo bare sagen! Du kommer ordentlig omkring og peger fremad (hvor mange af os andre skal hejse flaget hver gang vi køber noget, der er indspillet efter 1986 :-) - du er på forfront med det meste. Og så ved man også nu, hvad man skal skyggelytte til igennem 2011. Tak!

Martin Petersen sagde ...

Jeg er med dig hele vejen til og med Mikael Simpson, så taber du mig altså..

Søren Nielsen sagde ...

Good one, Martin :). Jeg havde dog glemt Silent Section, og den skal naturligvis også i hus