onsdag den 31. august 2011

Hvorfor har du ikke en kæreste?

Det spørgsmål bliver jeg nogle gange stillet. Standardsvaret plejer vist at være "at sådan har livet ikke villet det". Men jeg har besluttet at udvide repetoiret, så fremover kunne svarene også være:
  • If it ain't broke, why fix it?
  • Prøv lige at se på mig....
  • Vel en kombination af begrænset charme, dovenskab, rastløshed og utålmodighed
  • Jamen, jeg har en god smag, men det har pigerne også
  • Jamen, jeg er kræsen, men det er pigerne også
  • Jamen, jeg har ikke mødt en pige, hvis forældre har været så slemme ved hende, at hun ville straffe dem så meget
  • Der er grænser for, hvor desperat en pige kan være
  • Og endelig svare med et modspørgsmål: Hvorfor har du en kæreste?....
PS. Selvironi kan være anvendt....

1 kommentar:

rene sagde ...

I'm driving
Your girlfriend home
And she's laughing
To stop herself crying
"Drive on", she says
I drive on
And she says
"So how did I end up
Attached to this person
When his sense of humour
Gets gradually worser ?"
And I can't tell her........

'nuff said' right?