tirsdag den 24. september 2013

Tre fra en - kommende koncerter

Efteråret og vinteren er, foruden så meget andet, også ofte højsæsonen for koncerter, og 2013 er vist ingen undtagelse. Som jeg har skrevet et par gange tidligere i dette forum, har jeg de senere år skåret kraftigt ned på min koncertaktivitet, hvilket også betyder, at jeg igen i år er gået og vil gå glip af mange spændende koncerter. Men da der er grænser for, hvor meget, jeg vil piske mig selv, springer jeg opremsningen over! Men nogle koncerter er dog lagt i kalenderen:
  • The National – 2. november i Forum
  • Nick Cave and the bad seeds – 9. november i Falconer salen
  • Kashmir – 31. januar i Ringsted Teater- og Kongrescenter
Dertil kommer, at jeg fortsat og ret så kraftigt overvejer at indløse billet til blandt andet White Lies i Vega, Sigur Ros i Malmö og ikke mindst De Efterladte i Musikcafeen. Tiden må vise, om disse og/eller andre bliver føjet til listen.

Men for at blive ved temaet, Tre fra en, runder jeg af med en liveoptagelse af en personlig favorit med de tre kunstnere, jeg allerede ved, jeg kommer til koncert med. Lyt med nedenfor:









Ingen kommentarer: