mandag den 2. september 2013

Tre fra en - Barry Gibb

Da MTV var en rigtig musikkanal kørte de konceptet "3 from 1". Det var tre videoer med en bestemt kunstner, et bestemt tema med videre.

Den gang for snart mange år siden satte jeg pris på konceptet, og derfor vil jeg genoplive det her på bloggen, hvor jeg med ujævne mellemrum vil gøre det samme, som MTV gjorde dengang.

Første tema er "sange skrevet af Barry Gibb til andre". Foruden at skrive liggende ottetal hits til sit eget band, Bee Gees, har han nemlig bidraget med mangt et hit til sine kollegaer. Et af dem, Heartbreaker', hørte jeg forleden i radioen. Nummeret var én af de første singler, jeg købte, og jeg hørte det til hudløshed dengang. Og det swinger fortsat godt!

Lyt selv med nedenfor samt til to andre fra Gibb's hånd










Ingen kommentarer: