tirsdag den 5. juni 2012

Euroman - juni 2012

Som jeg skriver her, er jeg fast læser af månedsmagasinet Euroman. Og det generelt til stor tilfredshed, hvor der i stort set hvert nummer er et godt og velskrevet portræt/interview, nogle spændende artikler med videre. Modehalløjet springer jeg dog stort set altid over.....

Og nogle numre er bedre end andre, og så er der de fremragende. Et sådan er det, der netop er kommet på gaden:

  • Interview med/portræt af eks-FCK'eren William Kvist, og der er tale om et af de bedste fodboldportrætter, jeg nogensinde har læst. Og det er ikke kun fordi, at han er én af mine absolutte yndlingsspillere. Interviewet kommer bagom den måde, han arbejder med sin karriere på og tegner et portræt af en fodboldspiller, der ikke tænker og gør som sine med- og modspillere.
  • Historien om Rubert Murdochs medieimperium og aflytningsskandalen, der ledte til News of the Worlds endeligt
  • Sebastian Dorsets historie om tv-serien The Simpsons
  • Stort københavnertema, hvor folk fra byen og udefra fortæller deres historie om København samtidig med, at der gives en række tips om spisesteder, oaser med videre
Blot for at nævne højdepunkterne. Euroman kan generelt anbefales, men det nyeste nummer kan det i særdeleshed!

Ingen kommentarer: