tirsdag den 12. juli 2016

Flere nye albums....

Musikskriveriet herinde har de seneste måneder været præget af koncerter, men dem har der også været mange af. 

Men sideløbende lytter jeg også til mange af de nye albums, der vælter ud i en lind strøm. Det er svært at følge med, for jeg vil også gerne "lytte dem i bund", da mange af dem holder et flot niveau.


Men nedenfor har jeg listet dem, der har snurret flittigt de seneste par måneder, og med en kort stjerne-vurdering, hvor 6 er det bedste:

  • Rihanna - Anti (4)
  • Lust For Youth - Compassion (4)
  • PJ Harvey - The Hope Six Demolition Project (4)
  • Last Shadow Puppets - Everything You've Come To Expect (5)
  • Asger Techau - Phonetics (3)
  • Cody - I'll Ride With You (5)
  • Iggy Pop - Post Pop Depression (5)
  • Kristina Holgersen - To Slags Mørke (4)
  • Låpsley - Long Way Home (2)
  • Memoryhouse - Soft Hate (5)
  • Methyl Ethel - Oh Inhuman Spectacle (3)
  • Wild Nothing - Life Of Pause (3)
  • Søren Juul - This Moment (2)
  • Palace Winter - Waiting For The World To Turn (5)
  • Nothing - Tired Of Tomorrow (6)
  • Ladyhawke - Wild Things (3)
  • James Blake - The Colour In Anything (5)
  • Jacob Bellens - Polyester Skin (4)
Nu er det sommerferie, og det er begrænset, hvor meget musik, jeg får lyttet til - udover radioens P6 Beat. Men jeg har noteret nye albums med Swans, Bat For Lashes, The 1975, The Avalanches, Minor Victories, Metronomy, Garbage og Fear Of Men.

Jeg skal også have tjekket op på noget af det, jeg har fik lyttet på Northside og Roskilde - især Twin Atlantic og Aurora.


Jeg runder af med en smagsprøve fra det album, jeg gav 6 stjerner:


Ingen kommentarer: