lørdag den 15. december 2012

Årets sange 2012

Jeg har lige her kåret årets albums, videoer med videre, men når man har hang til lister over dette og hint, må en liste over årets sange også være på sin plads.

Og nedenfor er er min top-10, hvor præmisset har været, at der ikke måtte være tale om sange, der indgik på albumlisten. Og det er endt med en blanding af radiohits, fremragende sange, men hvor resten af/hele albummet ikke ramte samme kvalitet med videre - klik på sangen for at lytte den:

  1. Best Coast - Up all night
  2. Nephew - Gå med dig
  3. Rihanna - Diamonds
  4. Keane  Silenced by the night
  5. Gotye - Somebody that I used to know
  6. Paul Banks - Over my shoulder
  7. Medina - Har du glemt
  8. Maximo Park - Reluctant love
  9. Dig & Mig - Skyggerne
  10. Rumer - Home thoughts from abroad
Og lad mig runde af med, hvad der i mine ører var årets hit, og én af de bedste sange, der er lavet de senere år - overhovedet!:


Ingen kommentarer: