søndag den 17. august 2014

Tre fra en - New York

Det er i år 25 år siden, at jeg første gang var i New York, og siden har jeg drømt om at komme tilbage igen. Men nu skal det være - især aktualiseret af, at min ene niece bor der det næste års tid.

Planlægningen er så småt i gang, hvor jeg blandt andet kigger på hotel- og flypriser. Jeg har af en kollega fået anbefalet, at man tager derover om efteråret, så lige nu sigter jeg meget mod en uge i slutningen af november. Måske den sidste, hvor jeg så samtidig får mulighed for at opleve byen ved Thanksgiving-tid.

Nå, men den planlægning er også en meget passende anledning til at ”spille” tre sange om New York. Tre sange, der hver især er en hyldest til byen, der aldrig sover:








1 kommentar:

Anonym sagde ...

STOR ros til at du medtager Pogues - de var helt særlige (for slet ikke at tale om den kvindelige modpart her, som er beyond words. Hun var aldeles enestående)! De andre kendte jeg ikke, så her ingen kommentarer - og flot at Sting (en engelsk mand i new york) ikke er med på listen :-)
GOD TUR!!!!!!!